Wednesday, December 29, 2010

TODAY ...

Entry aku kali ni agak simple tapi meaning dye tersirat menyurat berurat kot HAHA . hermm TODAY ! meaning ari ni aku happy sebab semuenye bejalan normal mcm biase , maksud aku mcam hari-hari sebelum ni . tapi en tetibe je DUSH ! aty aku sebak je doh , maknenye sedih ah tu . hermmm macam mane nak cakap pon xtau lah .

Bismillahirahmanirahim , meh la aku start mukadimah story mory aku ni 
memanglah bendi ni privacy tapi ni je care aku nak luahkan perasaan aku , same ade dye bace or tak aku tak kesah janji ape yang aku simpan slame ni bile aku share kat sini aku dapat ah ringan kan sikit beban ni .
awak , mase kite mule-mule kenal dulu awak semuenye awak sanggup buat tuk saye , ape saye nak ape saye mintak semue nye awak buat . hari-hari before tido awak col saye , nak marah saye pon xsekasa skrang . awak slalu ckap hari-hari n tiap mase awak ckp awak syang sye , tpi lpas awak buat hal , awak brubah awak dah kurang ckp awak syg saye , awak dh kurang nak ajak saye jumpe , awak dah kurang nk col sy nak msg saye , bagi awak semue tu remeh . tapi bagi saye semue tu perlu sebab kite jauh tu je care kite nak rapat . tu je care saye nak tawu ape awak buat , mane awak pegi dengan siape awak kuar . saye sedar kite ni tak ade ape-ape ikatan kite ni stakat ade special relation je sy tawu saye ni tak layak nak amik tahu semue tu , bukan saye nak kongkong tapi sy risau . saye tak nak org yang saye syang buat bende yang saye tak suke belakang saye  . sedih wakk , memeg sedih sangat . banyak sangat kalau saye nak ckp satu per satu memang penuh ah blog saye ni , memang banjir ah blog saye ni dgn air mate saye je hurmm . skunk ni kalau saye col sy jadi takut . sebab tak tau ape awak ckp nty same ade awak layan sy elok or awak marah saye or tengking saye . dulu kalau saye pegang fone sy senyum je , skunk ni sy belah bagi perasaan tak menentu . hurmm ,, saye tawu awak sayangkan saye . tapi awak angin pun boleh berubah arah apekan lagi haty manusie . saye tak tawu dah awak , saye tak dapat bayangkan mcm mane idup saye nak terime kalau satu ari nanty awak ni bukan saye punye . saye takut sy jadi tak terurus , saye takut makan diri saye balik awk. sikit-sikit awak berubah without awak notice 1 pon y awak berubah . saye ni yang selame ni hidup dengan awak forsure saye perasan semue tu . Ya ALLAH kau panjangkan lah jodoh kami Ya ALLAH sesungguhnye hanya padamu ku berserah akan takdir jodoh kami ini Ya ALLAH . berikanlah aku kekuatan untuk mengharungi segala dugaan mu Ya ALLAH , kau pertunjukanlah jalan mu Ya ALLAH agar kami mengecapi kebahagian di hari kelak . hanya padamu Ya ALLAH aku bermohon agar kau rahmat dan restuikah hubungan kami sesungguhnya dialah yang terakhir . bukakanlah pintu hatinya untuk menerima ku seikhlas hati . 
AMIN , AMIN YA RABBAL AL-AMIN

i love you bunny .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.