Sunday, December 19, 2010

MANUSIE TIKAM MANUSIE

HAHA amacam agak ganaz tak title aku kali ni , PERGHH ! korang tawu kan zaman skang ni tak macam zaman dulu lagi dah . skrang banyak yang terbalik , laki perempuan semunye same je sekarang tu banyak petande nak kiamatkan heyshhh aku kadang terfikir gak macam mane ah care aku mati nanty kalau mati kat tempat orang yang tersayang bestnye kan . hurmmm ,,, skrang ni kawan tikam kawan , ayah tikam anak , i mean tipu lah kan , pakwe tikam makwe pon ade . cakap tu berbunge habis tapi xsupe bikin doh ! kadang aku cuak gak kalau semue ni terjadi antare aku dengan cik sayang . mintak simpang malaikat 44 . susah skrg ni nak jumpe kawan yang setie , kawan yang kite boleh pakai dalm susah or senang , kenanyakkan zaman skunk sumenye kawan yang amik kesempatan lepas tu blah tapi selame 18 tahun aku kat dunie ni aku dah jumpe sape kawan aku yang setie dgan aku , hurmm

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.