Friday, December 17, 2010

HAPPY + SAD + CONFUSED = IGNORE

COMPLICATED ! huh oke fine kali ni aku tak rety nak explain mcm maner lagi nak cerite pon bnde ni terlalu privacy buat aku . hurmm ... susah la kalau kite dah libat ahli keluarge kan ? mcm-mcm lah yang jadi tp tu lah nak buat mcm mane setahu aku la , aku ni tak pernah langsung sibuk hal dye dgn si jantong haty dye . tapi knape dye nak ckp aku ! kan ??? aku fikir dye tue dari aku jer , masalah fmly dye, masalah dye ngan adik dye . aku yang jadi mangse kne tuduh mcm-mcm  tak pernah lagi ah org ckp mcm tu dgn aku ! bkn nak beterime kasih kat aku ke ape ke jage makan minum adik dye ,, tempat tngal adik dye . slame kat sini . hurm ikut pandai ah ! aku memg terase nak mampos . and aku memang serabut better ignore ! aku tau ape yang aku nak n aku tau ape yang aku buat tu je dah cukop ! mkn minum aku bkn kau yang tngung so pedulik ape aku dgn dye . aku dengan adik dye bkn dgn dye . dye tak jadi aku so dye tak tahu . fine ! let's it be

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.