Friday, December 31, 2010

HEY ! I'M READY FOR 2011 ALREADY !!!

tak saba kot nak new year aku nak recreat balik NIL AINA ADIBAH yang sebenar 
just aku nak change sikit-sikit la i mean bukan change habis just nak touch up , touch up sket la bia nampak 
 ummph !

UMPHH ! macam ini barang HAHA

  1. aku nak tuka hair style aku la kan ? dah selalu sangat aku rambut pendek ! kali ni aku nak biakan rambut aku panjang . bile dah panjang aku nak buat curl yang beso bapak tu HAHA baru vouge ! amacam ade yang setuju tak ? hands up ! haha peduli ape korang tak suke janji hati aku senang . lame dah teringin tapi tangan aku ni gatal ! ade duit sikit je nuhhh tunjuk saloon mintk potong rambut hehe .
  2. aku nak tuka style aku dress up ! lepas ni aku  taknak dah pakai yang heavy-heavy . aku nak buat trade mark aku sendiri as NYL BERAMBOI haha . aku dah decide dah , aku nak pakai simple je tapi nampak cute sentiase . aish ! contact lens aku memang tak la kan memg aku takan tngalkan lah yang tu nyawe aku , boyfriend aku  hahaha , so aku nak main colour meriah-meriah sket for 2011 . aku nak jadi brani sket nak dressup ! haha tapi pegi clas aku nak pakai ala-ala track suite je kan? baru name p blaja . aku nak pakai lagging , t-shirt ala-ala old school or vintage gitu kan pas tu high heels la bro . aku memamg bukan minah kasut punye ! haha then rambut aku yang ala-ala vouge gitu ! FUHH , memang cun ah aku bhahha perasan !!! tapi takpe akan ku tunggu semue itu !!! caye ah
  3. lepas tu , aku nak tuka style aku becakap ! aku nak jadi lembut je care aku becakap dengan orang bile dah amalkan selalu lame-lame dah terbiase . aku nak kurangkan mencarut . aku nk bia orang sebut je name nyl or nyl beramboi ! org terus ckp oh  minah tu sweet doh pakaian ganas simple tp lembut je care cakap haishh !!! memang naik saham ah aku kan kan kan HAHA perasan !!
 WEY SUPPORT AH AKU SIKET ! KAWAN KO NAK BERUBAH NI ! 
CHILL OUT ! :D


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.