Friday, December 10, 2010

TO CHALLENGING MAKE LOVE WITH YOU

bismillahirrahmanirahhim .. ya Allah aku bersyukur kepada-Mu ya Allah kerana apa yang kau berikn padaku hari ini sangat bermakna buat diriku .. sesungguhnya Kau Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui .. sesungguhnya aku tidak harapkan dia setampan yusof tetapi cukupla sekadar dia mempunyai hati yang tulus dan sentiasa membawa aku ke jalan yang benar .. ya Allah ya Tuhan ku .., Kau jauhkan lah kami dari hasutan syaitan dan kau teguh kan lah iman kami ya Allah .. Ya Allah aku memohon padamu jadikan lah dia yang terakhir untuk hati ini .. kerana aku amat berharap pada nya .. Kau panjangkan lah jodoh kami .. kerana aku bahagia bersamanya .. Ya Allah ya Tuhanku,kau pendengarkan lah doa hamba mu yang lemah ini ... amin2 ya rabbal alaminn ..
EDI NAZRIN BIN M. NADZRI

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.