Thursday, January 13, 2011

ABOUT HIM

i mis you bongok !




HAHA kelakar lah syang ni , dah 1 thun 7 bulan aku kenal dgn edy 
mcam-macam ragam dye ni ! dye nye cerewet ! fuhhh 
  • dye tak suke makan jeruk ! bau jeruk pun tak suke HAHA bunny cakap , jeruk yang orang perap tu ntah dh berape tahun punye ntah ! wtf .. aku suke jeruk tau hahahaha 
  • edy tak kuat makan pedas tapi aku try aja dye makan pedas gak ! so bile kawin nnty takde ah teruk aku nk kne masak lauk asing2 hahahaha dh mcm budak kecik la pulak . tp bile dye mkn pedas perut dye mulas kahkah . 
  • edy kalau makan nasi lemak , sambal dye amik wat syarat ade colour merah je kat nasik tu kihkih .dye tak makan smbal . 
  • edy , tak makan budu ! pelik kan org tganu tak makan budu hahaha reason y dye bagi kat aku sb dye tak makan budu is : budu banyak cili ! hahahaha
  • edy xmakan mmasam-masam ni . penah suap dye skittles hahah menggelintin badan dye tahan masam !
  • edy tak suke pakai perfume tapi he almost ! wangi sb dye just pakai deodorant ! and mandi pakai pamolive merah ! hahaha wangi ..
  • edy cerewet nak carik baju , seluar kasut sangat cerewet .
  • edy kuat marah . bekeng !!!dye kuat isap rokok .
  • edy pndai masak sup ! org ckp sup dye masak sedap tapi aku xpnh rase lg 
  •  dye tak suke n paling pantang org tipu dye 
  • kawan no 1 dlm hidup dye .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.